Wednesday 29 April 2015

Pesakit Kanser Kimoterapi dan Vivix Shaklee

Berikut ini adalah pengalaman pesakit kanser, iaitu K Na (umur 50an, bekerja di OUM KL). Sebelum mengambil Vivix Kak Na telah menjalani 3 kali pembedahan untuk keluarkan tumor. Dan 6 kali kimoterapi untuk mematikan sel kanser.




Biasanya lepas kimo, Kak Na akan ambil cuti panjang. Akibat kesan kimo. Kak Na kata lepas kimo badan dia rasa lemah, jalan pun boleh nak terjatuh, selera makan tiada, muntah sampai muntah hijau dan dia mudah jatuh sakit. Bila naik kerja pun, masih boleh nampak yang dia tak larat mana. Naik tangga ke aras satu pun berhenti 3 kali. Tak larat katanya.


Sebelum dia kimo, sudah kenalkan Vivix pada Kak Na. Tapi Vivix tak boleh diambil masa kimo. Sebab kimo memusnahkan sel-sel, termasuk sel-sel yang sihat. Kira rugilah amik Vivix masa kimo. Lepas habis kimo, Kak Na nekad untuk ambil Vivix.


Selepas seminggu, Kak Na bagitahu yang 'discharge' banyak keluar. Lagi banyak dari masa dia buat kimo. Ada juga ketulan darah yang keluar. Kak Na teruskan rutin harian menjaga pemakanan dan tak pernah lupa untuk ambil Vivix. Kesan lain yang Kak Na dapat rasa, dia dah kurang penat dan letih. Naik tangga pun steady, berhenti pun cuma sekali. Dan bila dia terkena hujan, alhamdulillah takdelah terus terkena demam dan selsema.


Dan yang Kak Na suka, selera makannya dah kembali pulih. Takdelah rasa pahit dan payau. Yang dia risau adalah kena beli baju dan seluar baru. Juga perkara paling seronok yang dia dapat dari doktor selepas ujian darah, adalah 'tumor marker' nya 8 sahaja. Ini bermakna dia hampir bebas dari sel-sel kanser.


Pengalaman pesakit kanser masa bulan ke dua, Kak Na ambil Vivix macam biasa. Cuma dia tak pantang langsung. Semua dia makan kaw-kaw, termasuk coklat, daging, cheese, kek, dan semua makanan yang memang sel-sel kanser suka. Keputusannya, akhir bulan 'tumor marker' dia naik tinggi. Tapi masih lagi dalam zon selamat dari kimo.






Sekarang sudah masuk botol ke lima Vivix yang dia ambil. Dan Kak Na terus berpantang. Kalau dia makan pun dalam kuantiti yang moderate. Kita yang sihat nie pun, kalau makan berlebih-lebih pun boleh jadi sakit. Apatah lagi pesakit kanser. Cara Vivix bantu hasilkan sel-sel sihat.


Bila tanya Kak Na, apa bestnya Vivix berbanding kimo, nie yang dia jawab:


Vivix sedap, kimo azab, Vivix telan je satu sudu sehari, kimo kena ambil 6 pusingan, Vivix buat badan sihat & bertenaga, kimo buat badan lemah, tak laratVivix selera makan bertambah, kimo minum air kosong pun tak laluVivix murah, kimo lagi mahal



Vivix bukanlah ubat kanser. Tapi dia membantu beri peluang kedua untuk hidup bagi pesakit kanser. Bukan setakat hidup, tapi hidup dengan sihat dan bahagia. Tambahan Vivix kan tinggi anti oksidan, membuat rupa nampak lebih muda dari usia sebenar. Kulit cantik, jantung sihat dan terasa jauh lebih muda. Kesan-kesan lepas kimo pun beransur hilang.



Perkongsian dari blog : welovesusuibu.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design