Sunday 12 April 2015

6 Tahun Penantian...Akhirnya Mengandung...

Tiada kata yang dapat digambarkan apabila apa yang diimpikan, apa yang diidamkan sudah menjadi kenyataan....Berusaha dengan sabar, tabah menghadapi segala rintangan..alhamdulillah...usaha dan ikhtiarnya membuahkan hasil.....Dengan konsisten GLA & Alfafa dan Suami Zink dan Vitamin E, K.watie disahkan hamil...saya pernah berurusan dengan k.watie ketika ingin menghadiri Bengkel Nutrisi di Perlis...beliau merupakan ejen travel...kalau ada sapa-sapa nak melancong bolehla berhubung dengannya...jom kita ikuti kegembiraan k.watie...



Assalamualaikum

Kali ni terpanggil nak berkongsi dengan semua. Mula2 malu.. tapi bila difikirkan boleh membantu org lain.. saya rasa x salah saya berkongsi berita gembira di sini

Alhamdulillah.. setelah 6 tahun berehat .. akhirnya saya disahkan hamil sekali lagi. 2 tahun sudah saya mengalami keguguran setelah kandungan berusia 7 minggu.

Kali ini..kandungan telah berusia 9 minggu. Saya cuma berdoa dan tawakkal kepada Allah supaya kali ini ada rezeki..insyaAllah.

Dah bermacam2 produk saya ambil..termasuk.jamu. bayangkan balik kampung semua org tanya soalan yg sama.." bila nak tambah lagi?.. balik kg mertua.. org tanya.. kapan lagi...tambah dedeknya.. hehehe. Tension jugak lama2..

Saya pejam mata..tinggalkan semua produk lain.. termasuk.jamu2... saya istiqomah dengan gla dan alfalfa. Tutup mata..pekak kan telinga. Saya consume gla setiap hari..alfalfa setiap hari. Ada ja masalah period sikit atau sakit..rujukan saya...adik saya sendiri Noorhafiza Mohamad Akib.

6 bulan tanpa jemu makan secara consistent, Alhamdulillah...syukur...berkat doa dan usaha tanpa jemu..

Rakan2 yg masih belum ada anak...atau sedang mencuba.. amalkan..

gla.Alfalfa. Suami.makan zinc dan vit e

InsyaAllah...berdoa sentiasa. Syukur Alhamdulillah.


Doakan kali ini rezeki saya hingga 9 bulan.. wink emoticon







Alhamdulillah.....bagi yang nak mencuba....berikhtiar..boleh ambik GLA, alfafa untuk perempuan dan Zink & Vitamin E untuk suami...





Testimoni lain yang berjaya hamil hasil ikhtiar dengan SET KESUBURAN




Selamat Mencuba...




Ingin Ikhtiar ;
Boleh hubungi saya;

Farwizah
0199027834



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design