Friday 10 April 2015

2 Kesan Besar Bila Mula Berjinak Dengan ESP Shaklee

ESP merupakan produk tersohorlah....kalau tak ambik tu memang merupakan kerugian yang teramat besar....bila dah berjinak mulalah jatuh cinta pulak...

Saya petik dari kawan sekolah menengah dulu...terputus hubungan semasa Form 3...Beliau bertukar sekolah dan kembali bertaut kasih dan menemukan kami kembali di bawah satu bumbung..satu empayar yang sangat utuh....shaklee yang menemukan kami....alhamdulillah...

Beliau mempunyai 2 kesan yang sangat apabila mula mengambil ESP Shaklee...ikuti kisah beliau....


Siti Raihana Ismail

ESP berikan 2 kesan yang hebat dalam hidup saya dengan izin Allah. Produk Shaklee pertama yang saya beli untuk diri saya sendiri.



KESAN 1

[Saya terselamat dari kene transfer darah selepas tumpah darah pph selepas bersalin kerana HB saya yang sangat cantik sebelum melahirkan]

Saya tak mampu nak telan Vitalea, obimin atau pil iron yang lain untuk naikkan HB saya. Akhirnya saya hanya consume ESP saja pada 2 bulan terakhir sblm melahirkan untuk suplemen tambahan sewaktu hamil.

Sangat mengejutkan doktor kerana walaupun saya hamil anak ke 5 tapi sebelum bersalin HB saya sangat cantik, 13-14. Selepas pph HB saya masih bertahan 10+ dan saya terselamat dari kene transfer darah yang saya sangat takuti risikonya.

Alhamdulillah..anak ke 5 ni saya xkene jahit pun lepas bersalin. Sebab tu doktor pun xperasan sy tumpah drh sbb lepas bersalin terus doc suruh turunkan kaki dan rehat lepas uri dikeluarkan.

Sejak kejadian tumpah darah tu baru saya kaji apa yg terkandung dlm ESP. Rupa-rupanya ESP ada asid amino yg diperlukan utk pembentukan hemoglobin darah. Patutlah HB saya pun naik walaupun saya tak ambil pil iron. SUATU PENEMUAN AJAIB BAGI SAYA.


KESAN 2 dan BONUS:


[Susu banyak, berat turun 20kg lepas bersalin]

Sejak saya dapat kesan 1, saya nekad teruskan consume ESP selepas bersalin untuk menyusu pula. Saya ambil ESP dan ALFALFA saja secara konsisten untuk menyusu eksklusif 6 bulan. Susu saya memang sangat cukup dan saya berjaya menyusu penuh lebih 2 tahun anak kelima ni, alhamdulillah.

Yang lebih mengujakan, saya dapat mengawal selera makan lebih baik selepas bersalin dengan ESP. Bab kulit pun banyak yang improve. Garu tangan dah takde kesan white scratch..

Akhirnya setelah 6-7 bulan consume alfalfa dan ESP dan full bf, dari berat 68kg masa mula2 selepas bersalin, "secara tak sengaja" berat saya turun sehingga 48kg. 20kg berjaya turun dengan konsisten ESP, Alfalfa dan menyusu badan penuh saja. Dan alhamdulillah masih lagi dpt mantain 48kg sekarang walaupun dah hampir 2 tahun sejak saya turun berat. Masa anak dara dulu berat 52kg juga. Inilah bonus yg saya dapat akhirnya..

Memang sayang sangat nak tinggal ESP..apa lagi kalau dh berikan banyak kesan hebat ni dalam hidup saya dengan izin Allah. InsyaaAllah saya akan consume ESP selagi diizinkan Allah.




Kesan yang sangat hebat! 



Anda mahukan kesan yang sangat hebat..jom consume ESP...



Tak tau nak order?

Pm saya,
Farwizah
0199027834




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design