Saturday 10 March 2012

Setiap malam bagaikan malam pertama

Sebagai seorang isteri kita sewajarnya dituntut untuk berhias kepada suami tercinta..Walaupun sekarang anak dah ramai 4,5 orang tetapi apa yang penting kita perlu jaga penampilan diri kita dari segi dalaman ataupun luaran...dan layanan terhadap suami adalah yang paling tiptop...& apa yang penting setiap malam bagaikan malam pertama.....


Nak tau rahsianya??? Jom kita ikuti  testimoni dari Ciput Bob = ALFAFA


"Itu lah rahsia ifa skrg nih. Perkara yg x pernah ifa fikir n mimipikan pun (pujian dr hubby tentang nikmatnya hubungan suami isteri) mendapat pujian selama ini. Nak tahu rahsianya.............ALFALFA LAH...... betul, ifa mkn mmg niat utk tambahkan susu ibu, sbnrnya ifa dpt tahu alfalfa ni juga utk eratkan hubungan suami isteri, tp x lh sampai tergerak hati nak niat ke arah itu. tapi, pujian suami 3 hari lepas benar2 memeranjatkan ifa. x sangka


selama 4 bulan pengambilan set 3M Platinum sejak dari dalam pantang lagi secara konsisten n disiplin, ini lah hasilnya.... pertambahan susu ibu sekaligus memberikan kenikmatan dalam hubungan suami isteri yg menjadi faktor kebahagiaan rumah tangga kami. Benar, setiap usaha yg istiqamah pasti akan dapat hasilnya. dan sekarang, ALFALFA benar2 menjadi produk kepercayaan n semestinya ada dlm list kehidupan ifa. x sia2 melaburkan RM466 pada ketika itu (sblm bersalin, walaupun waktu itu mengalami masalah kewangan), kerana hasilnya sangat2 menakjubkan dan merasai perasaan yang x pernah dirasai ketika dipuji oleh hubby."


Dan ini pula Testimoni customer Beeha Yunos = ALFAFA + ESP

salam semua..saya nak share pengalaman customer saya..pasal Alfalfa dan ESP..ehehe..
belom seminggu makan alfalfa dah kena puji tinggi melangit oleh en suami..ehehe..bg saya tak salah kan sbb utk kerukunan rumah tangga gak..ahakss..ye laa..sebabkan entry perkongsian cik ciput bob tu, ramai berkobar2 ambik alfalfa sebotol terus..nyata tak sia2 katanya..saya tumpang gembira :)


dan sorg lagi customer saya yg ambik ESP (ade ambik lain2 gak) en suami dia puji perubahan pada Breast dan punggung..tegang dan gebu..tak yah g cucuk2 kan..ehhee..tu belom sebulan tu...kalau dah lama agak2 ape lg ye perubahan mereka2 yg lain kan..

so, ape lg..cantikkan diri utk suami dpt pahala..utk kebahagiaan rumah tangga gak kan..bila kita sihat, cergas, ceria, kita pon leh uruskan rumahtangga, kerja dan lain2 tugas dgn hepi dan sepenuh ati :)

           

Untuk dapatkan harga istimewa & konsultansi percuma, sila hubungi 0199027834


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design