Friday 4 March 2016

Simpan Emas untuk Aset dan Waktu Kecemasan

Dulu aku pon mcm tu ๐Ÿ˜”...

Org ajak saving emas ,
Reaksi๐Ÿ˜’ "nak makan pon tersekat sekat ni kan nk beli emas๐Ÿ˜ "
.
Tapi lama lama ku fikir ๐Ÿ‘ค๐Ÿ’ญ..
"Betul jugak apa yg mereka kata๐Ÿ˜Ž..lihat dri sendiri๐Ÿ˜ž.. usia 30 tahun .... aset ape yg aku ade๐Ÿ˜†?
.
Rumah๐Ÿ  ? Masih menyewa...kereta๐Ÿš— ? Ya ade kereta tp itu xbole dipggil aset๐Ÿšซ .. harga trun๐Ÿ“‰ stiap thun.... jika abis byr slma 9 thun ... kereta ku tiada hrga๐Ÿ˜ข... thun ke 9 hrganye mgkin tgl 10k๐Ÿ˜ญ... pdahal hrga sbnar 60k ๐Ÿ˜–... sia sia..๐Ÿ™…
.
Emas ๐Ÿ˜? Ya emas ... nilai yg semakin naik๐Ÿ“ˆ setiap tahun๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘... 1-1nye aset bole ku jual sedikit demi sedikit apabila kecemasan dan aku bole dapatkan mngikut kemampuann✅✅✅✅๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š
.
Kalau ak masih berfikir negetif maka tiada apa aset yg aku ada๐Ÿ˜ƒ...
Kalau aku tak mulakan sekarang ... bile lagi ak nak mula...?๐Ÿ˜ฐ aku pasti akn ktinggalan๐Ÿ™…....
.
yeah!!!! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘Aku Nekad!๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช

๐Ÿ’Ž1g 1bulan 1 keluarga ๐Ÿ’Ž

Alhamdulilah sekrg sudah bole displinkan dri๐Ÿ˜Š..kdg2 kite rse duit kite habis..tp hakikat.emas itulah duit yg kite tukar mnjadi aset dan bole digunakan waktu kecemasan๐Ÿ‘..

Katakan ❎ pada loan bank✅
Katakan ❎pada riba✅




Farwizahrichgold
0199027834

Stokis Sah Power Gold

http://lubukemasmurah.com/farwizah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design