Friday 4 March 2016

Konsep Powergold Saving, Trading dan Networking

Ramai yang masih keliru dengan konsep yang diketengahkan oleh syarikat powergold. Sebenarnya powergold sama seperti kedai emas biasa yang menjual barang kemas, bar emas dan dinar emas. Cuma di onlinekan. Secara mudahnya :



Kami ada kilang dan HQ tetapi tiada premis untuk jualan kepada umum. Bergerak secara online di antara ahli dan stokis, Penghantaran sememangnya melalui kaedah pos laju dan juga sky net. dan bergerak secara offline apabila pembeli membeli barang direct melalui stokis yang ada menyimpan stok di tangan ketika itu.

Bukan skim pelaburan yang menawarkan dividen tertentu setiap bulan, tetapi beli emas dapat bawa balik emas dan simpan sendiri.

Untuk ahli-ahli yang berdaftar, dibekalkan web promosi dan web akaun peribadi untuk menerima info terkini harga emas semasa,marketing tool, bonus dan sebagainya.
Bukan skim 4 D ( duduk, diam , dapat , duit ) tetapi perlu ada usaha sendiri baru ada hasil.
Hasil Datang Dari :

1. Saving ( Menyimpan dan mengumpul emas )

Pembelian serendah 0.5 gram syiling emas kualiti 24k (999.9) atau sejajar dengan kempen utama powergold, 1 gram 1 bulan . 12 gram untuk setahun terkumpul.Buat simpanan untuk jangka masa panjang di mana ketika harga belian balik emas sudah naik melebihi harga belian asal.

2. Trading ( Menjual )

Dapat untung runcit dan bonus repurchase untuk setiap gram yang terjual.

3. Networking ( Memperkenalkan )

Bukanlah sesuatu yang wajib dilakukan, namun memperkenalkan simpanan emas kepada umum agar lebih ramai lagi masyarakat celik emas adalah fokus utama syarikat. Ini juga menjadi salah satu sumber rezeki yang berterusan untuk ahli dan hasil pendapatan lebih lumayan berbanding menjual sahaja.

Powergold bukan platform untuk dapat GANJARAN dengan bergoyang kaki,

Anda Usaha Anda Dapat, Biar rezeki lebih berkat

‪#‎Farwizahrichgold0199027834‬
‪#‎stokissahpowergold‬

http://lubukemasmurah.co/farwizah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design