Friday 4 September 2015

Susu Kurang dan Jerawat Semakin Menjadi dapat diatasi dengan ESP SHAKLEE

Perkongsian dari pengguna ESP

Pengalaman saya dengan ESP Shaklee bermula dengan masalah susu badan kurang dan jerawat makin menjadi..



Start situ saya amik ESP dan Vitamin C..

.Alhamdulillah..best sangat sebab susu badan makin ade sokmo..dan kualiti susu makin pekat..dari susu badan cair macam air beras,saye siap rase lagi..memang susu badan rasa lemak-lemak gitu..patutla dok melekat je nenen anak saye ni..menyingkap baju tak kira time..ikut suke die aje..anak saya memang langsung tak minum susu lain,memang di pujuk minum susu lain memang tak diminum nye..agaknye penangan amalkan suplemen shaklee susu badan rase lebih ummp!!dengan izinNYA saya dapat menyusukan anak hingga 2 tahun setengah..

dan kulit wajah saya bertambah baik dari sebelum ni..dan lagi BEST lepas beranak anak no 2,saya dekat setahun lebih tak datang period,tapi Alhamdulillah lepas amalkan ESP period datang semula..teratur plak tu tiap bulan..memang terbaik ESP ni!! baiki sel-sel dari dalam...memang tak kan amik suplemen lain dah..sebab dah jatuh cinta dengan Vitamin shaklee,walaupun belum cuba kesemua vitamin..Insyaallah saya nak sihat dan cantik dengan Suplemen semulajadi >>Shaklee





Anda ingin atasi masalah Susu Kurang?
Kulit muka Berjerawat?

Jom beralih ke ESP Shaklee

Untuk Order:

Hubungi saya:
Farwizah Darwisha
0199027834

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design