Saturday 5 September 2015

Susu Ibu Lebih Pekat dengan ESP Shaklee

Perkongsian dari seorang pengguna ESP

#Susu Lebih Pekat
#Kulit kusam tiada
#bersih je kulit muka
#kelihatan lebih muda

Saya ni perut jenis manja.. perut ja.. bukan saya. Saya kan suka makan.. macam-macam nak makan. Tapi kalau salah makan sikit dia mula la.. mengugai.. memulas.. effect lepas tu ca ya ra ya ta. Bila dah keluar habis semua tu.. apa lagi, mula la lemah longlai .. bagi la semua benda, tak lalu nak makan. Mujur ESP saya lalu telan time macam tu.. boleh la ganti balik zat zat yang hilang.. bagi tenaga semula. Alhamdulillah.

Bila minum ESP ni, bancuh dengan air suam.. suam kuku.. shake shake dengan shaker yang ada spring tu.. senang tepung ESP larut & ada buih lagi. Tu yang syiok minum ESP tu. Rasanya tak berapa manis.. lemak lemak gitu. Ala.. anda kan pernah minum soya.. mesti anda tau rasanya.. sedap kan? (Tapi ESP lebih sedap la).

Saya start minum ESP selepas dua bulan bersalinkan adik. Saja la nak try sebab Nurul Aula A'Akif Fadzil kata susu jadi pekat bila minum ESP. Memang pun.. Masa pam susu nampak susu tu pekat dari biasa. Adik pun cepat kenyang masa menyusu bila saya minum ESP. Kalau anda tengok kulit Adik, cantik putih kemerah-merahan.

Bila dah amalkan ESP, kulit pun bertukar.. err.. bersalin kulit jadi putih gebu. Chey..takdela putih sangat.. dah jenis kulit sawo matang kan.. tapi nampak cerah bersih kat muka tu.. sebab parut jerawat masa mengandung tu beransur hilang. Protin tinggi dalam ESP tu cepat2 renew kulit yang kusam mati tu. Tu yang nampak muda balik tu.. hehe.. Lepas tu follow up dengan VIVIX & Collagen Powder.. kadang2 makan Vitamin E. Hmm.. 25 years younger You..!!



Beli 6 Percuma 1

Cash Rebate

Keahlian PERCUMA

Bonus masuk



Dapatkan ESP hari ini;

Saya Pengedar Shaklee anda,

Farwizah Darwisha
0199027834


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design