Sunday 26 February 2012

ESP(Energizing Soy Protein) Membantu Tambah Susu ? Kalau Amik Set B tanpa ESP.. boleh ke ???

Ramai yang bertanya..
“kak..kalau saya ambil trial pack set B (untuk tambah susu) TANPA ESP- energizing soy protein..membantu tak penyusuan?..susu banyak tak?..

Hmm..nak jawab cemana yer soalan2 lazim mcm ni…kita tengok je lah gambar ni yer.(kredit to genkimomma)..sebab kalau nak guna gambar sendiri.tak dapatla pulak sebab baby saya dah besar dah ..mana lah nak carik stok susu..hihihi..sekarang masa untuk saya memberi moral support dan guidance kat ibu2 yang lain..dan juga refresher buat saya..yelah untuk next baby saya pulak dalam perut ni..huhu..x sabar nak jadi EP mom semula..(sejujurnya, sepanjang menyusukan Maira dulu,ESP-energizing soy protein dan vitamin2 shaklee ni lah yang membantu susu sentiasa ada..insyaAllah dan yg pasti..Alhamdulillah)

Ikutkan saya bukan dari keturunan byk susu ibu. Mama dulu pn xde susu ibu..kami lah anak2 DUMEX..

ni gambar dengan mengambil supplement  ESP – energizing soy protein & vitamin-vitamin lain….

bukan je tambah susu,tapi kualiti juga terjamin.jadi untuk hasil yg optimum cubala Trial Pack set B with ESP-energizing soy protein..

credit : Farahwahida 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design